یزدفردا :4جوان كه با زور و تهديد راه را بر خودرو زوج جواني در حومه مشهد بسته و زن جوان را مورد آزار و اذيت قرار داده بودند ، به اعدام محكوم شدند .

، 31 مرداد ماه گذشته زن و مردي با مراجعه به دادگستري مشهد و طرح شكايت خود گفتند : هنگامي كه شبانه با خودروي سواري در محور مشهد – خلج در حركت بودند ، چهار جوان كه سوار بر دو دستگاه موتور سيكلت بودند راه را به آنان بسته و در حضور مرد ، زن وي را مورد آزار و اذيت قرار داد ه اند .

بر پايه اين خبر ، در پي شكايت اين زوج ، پرونده اي در شعبه پنجم دادگاه كيفري خراسان رضوي تشكيل شده و مامورين انتظامي با دستور مقام قضايي تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري افراد مهاجم آغاز كردند .

ادامه اين خبر حاكي است با توجه به اين كه يكي از چهار نفر شماره تلفن همراه زن را گرفته بود ، با تلاش پليس هنگامي كه وي در سر قرار با شاكي حاضر شده بود در منطقه كوي سيدي مشهد دستگير شد و از ناحيه وي يك قبضه چاقو ، گوشي تلفن همراه و زيورآلات طلاي شاكي كشف شد .

گزارش خبر نگار ما حاكي است ، پس از گذشت چند روز از اين ماجرا ، متهمان يكي پس از دیگری
دستگير شدند و هر كدام به جرم خود مبني بر دور كردن مرد از صحنه و آزار و اذيت همسر وي اقرار كردند .

قضات با تجربه دادگاه كيفري خراسان رضوي با توجه به اين كه متهمان با توسل به تهديد چاقو و نيز تهديد به اسيد پاشي مرتكب اعمال خلاف اخلاق شده بودند ، آنان را به حد زناي به عنف ( اعدام ) محكوم كردند . گفتني است ، راي صادره پس از تاييد ديوان عالي كشور و رياست قوه قضائيه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد .
یزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا